tirsdag 13. april 2010

Fotvård :)

I dag har Emma och jag varit i Son och tagit fotvård. Det var Emmas födelsedagspressent från oss - och min egen "färdig med födsel och första"barsel-tiden" pressent" till mig själv :)







Medan Emma fick sina fötter ompysslade så gick jag och Tuva ner till bryggan i Son. Där tittade vi på båtar, sjöfåglarna och jag köpte mig en jätte god mjukglass med jordgubbströssel - den bästa strösseln som finns :)

Jag satte mig på en bänk i solen och åt glass medan Tuva sov vagnen. När det så var min tur att få fina fötter så gick moster Emma ut med Tuva.

Mycket sjöluft senare.... Tuva sover sött bredvid mig i soffan medan jag skriver detta :)

Therese var på Kjenn medan vi var i Son. Hon blev lite extra ompysslad där, såg på filmer och åt glass. Glass är nämligen väldigt bra när man är sjuk enligt Therese själv. Det är ju sant... Glass är alltid bra ;)

Ingen kommentarer: