torsdag 22. april 2010

Mmmm... Mjölk :)

Pappa och Tuva har en mysstund med morsmjölkersättning i nappflaskan.
- Nu kan även pappa ge lite mat ibland :)

I dag sov jag och Tuva länge (dock inte oavbrutet, har ammat ofta hela natten). När vi stog upp klockan tolv hade Emma kommit över och lagat lunch, pasta med bacon och pastasås som jag åt som brunch, jätte gott.

Sedan gick min eftermiddag åt till att ta stallet, laga middag och komma oss iväg till temakällen om hästens beteende som hästklubben arrangerade. Hade med mig båda mina tjejer dit eftersom Terje jobbade sent (med mopedkurset). Jag gick och Therese cyklade ner till Vestby/Revhaug. Therese har blivit så duktig på att cykla. Nu måste jag försöka skaffa mig en cykel jag också, så vi kan cykla på turer tillsammans.

Temakvällen var väldigt bra. Grete som höll föreläsningen är så duktig. Det var bara så synd vi var så få som mötte, det bara var jag och min väninna Gunnhild (som jag känner sedan Torshus, folkhögskolan jag gick på i 97/98) som kom. Folk gick definitivt misste om någonting.

Vill skänka en extra omtanke till Vidar och Zulema som vakar vid Mishelles sida. Hon har fått en infektion och har feber. Man har valt att bara behandla symptomen och inte själva infektionen. På måndag om fyra dagar fyller Mishelle 3 år, men läkarna anser inte att det är realistiskt att hon fortfarande lever då.

Vi har ont i våra hjärtan :(

Ingen kommentarer: